wil jij ook
Een georganiseerde werkplek?
Slim documenten beheren
Een overvol bureaublad vol documenten. Je hebt moeite met het terugvinden van papieren of digitale documenten. Je weet niet wat je moet bewaren, waar en voor hoe lang. Je mist een duidelijk archief.
Ontdek hier hoe je jouw documenten slim beheert, zodat je altijd alles terugvindt.
Wat gaan we doen
We maken samen een overzicht van jouw kerntaken. Op basis daarvan maken we een nieuwe passende mappenstructuur op jouw computer of in je archiefkast. De oude mappenstructuur wordt opgeschoond en we zorgen ervoor dat alle belangrijke documenten een goede plek krijgen binnen de nieuwe mappenstructuur. Daarna leer ik je hoe je nieuwe documenten archiveert in de juiste mappen. Door het geven van de juiste naam vind je ze altijd weer terug.
Fijne werkplek
We kijken ook naar je werkomgeving. Samen creëren we een fijne werkplek, waar je geconcentreerd kan werken. Waar voldoende kastruimte is, een goed bureau en zo min mogelijk afleiding.
Het resultaat
Een overzichtelijke werkomgeving zowel op je computer als op je werkplek. Je kunt je weer focussen op je taken zonder veel tijd kwijt te zijn met zoeken.